Sponsor aanmeld pagina - Stichting AED De Kwakel

Sponsor aanmeld pagina

Financiën
Zoals u al op deze site heeft kunnen lezen bestaat onze stichting uit allemaal vrijwilligers, die zich dag en nacht belangeloos inzetten voor uw leven en welzijn.
Voor de opleiding en training van deze vrijwilligers maken wij gebruik van verschillende oefenmaterialen zoals; Reanimatie poppen, AED Trainers, beademingsmaskers enz. Voor de actieve reanimatie inzet hebben wij de beschikking over eigen AED's,  AED opbergkasten, reflecterende hesjes en setjes met kleine materialen voor het gebruik door de vrijwilligers.
Om op deze materialen te kunnen vertrouwen, zullen wij deze goed moeten onderhouden en/of regelmatig moeten vervangen. Dit alles kost Stichting AED De Kwakel veel geld. Geld dat wij bij elkaar moeten krijgen van giften en sponsoring.

U kunt ons ondersteunen met een gift of u kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen om door middel van sponsoring ons financieel te ondersteunen.
Neemt u dan contact op via het e-mailadres: Secretaris@Stichting-AED-De-Kwakel.com

Wij nemen dan contact met u op om dit met u te bepreken.

Wilt u een donatie of schenking doen, dan kun u dit doen naar ons rekening nummer:
Rabobank: 0166264733  t.n.v. Stichting AED De Kwakel
Iban: NL17RABO0166264733 Bic: RABONL2U.
 Stichting AED De kwakel is partner van HartslagNu