Overzicht van de oefenavonden - Stichting AED De Kwakel

Overzicht van de oefenavonden

Beste Vrijwilliger,

Op deze avonden worden mededelingen gedaan met betrekking op mogelijke reanimatie inzetten in de praktijk of aanpassingen van de protocollen.
We willen je er wel aan herinneren dat je volgens het protocol 4 lesavonden per jaar moet volgen om je kennis en vaardigheden te trainen.

Mocht je door je werk niet aanwezig zijn, dan kun je alleen na overleg met ons oefenen bij een EHBO lesavond.
Als je niet aanwezig kunt zijn, dien je vooraf jouw afwezigheid online door te geven (dus niet via de WhatsApp group).

Pagina afdrukken

Oefenavonden 2019-2020

Aanvang
02 Dec
18 Mrt
vervallen
25 maart

????
Brandweer Uithoorn
Gezamelijke Oefening
De "????" avonden zijn nog niet ingepland en nog open ter discussie van het bestuur en de andere betrokken organisaties.

Er kunnen zich nog mogelijk wijzigingen voordoen, dus hou de site goed in de gaten!!!
 Stichting AED De kwakel is partner van HartslagNu